Shaffiz On Sunday, March 28, 2010

Assalamualaikum. Saya telah menambah slot baru dalam blog saya iaitu Book Review. Saya wujudkan slot ini adalah untuk memberi ulasan peribadi kepada buku-buku yang telah saya baca. Semua ulasan adalah bersifat peribadi. Jika ada salah dan silap, sila tegur dan komen. Teguran adalah amat-amat dihargai.

Antara buku yang saya baca adalah:
  • Turki - Negara Dua Wajah
  • Yakjuj dan Makjuj - Bencana Di Sebalik Gunung
  • Rahsia Jutawan Ebay
  • Travel Log Haji
  • Quran Saintifik
  • 50 Tokoh islam yang Mengubah Dunia
dan beberapa lagi buku. Saya akan ulas satu persatu buku-buku ini dan saya harapkan ada respon daripada  anda semua. Buku-buku ini membantu saya dalam membina corak pemikiran dan membantu dalam menambahkan iman, Insyaallah. Saya harap dengan ulasan yang saya beri, sedikit sebanyak dapat memberi input kepada anda semua dan dapat membantu anda menerapkan budaya membaca antara kita. Insyaallah..

Leave a Reply